Polityka jakości
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe SUBOR jest prywatną firmą działającą w sektorze produkcji odzieży zawodowej i ochronnej dla formacji mundurowych i innych wymagających klientów. Właścicielka PPHU SUBOR ma świadomość faktu, że jakość produkowanych wyrobów jest decydującym czynnikiem trwałego powodzenia firmy i dlatego dąży do dostarczania tylko takich wyrobów, które spełniają wymagania i oczekiwania klientów. Wyrazem tego jest ustanowiona w firmie Polityka Jakości, która zakłada osiągnięcie następujących celów:
- budowanie trwałych relacji z klientami i zwiększanie ich zadowolenia
- lojalność w stosunku do partnerów handlowych
-
usprawnianie zarządzania firmą poprzez optymalizację procesów i implementację nowych technologii, rozwiązań technicznych
i organizacyjnych - analizowanie i wyciąganie wniosków z rezultatów badań satysfakcji klienta, monitorowanie osiągniętego poziomu jakości
- dobór dostawców spełniających wymagania naszych klientów
- wyzwalanie potencjału pracowników poprzez zindywidualizowane szkolenia i stwarzanie możliwości osobistego rozwoju
-
standaryzację postępowania według ustalonych i udokumentowanych procedur, przy wykorzystaniu najlepszych praktyk
- budowę jak najlepszych relacji między pracownikami , podnoszenie ich kwalifikacji zawodowych oraz zwiększanie wzrostu indywidualnej świadomości i odpowiedzialności za jakość wyrobów
Cele jakościowe realizują wszyscy pracownicy firmy pod nadzorem Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością.
Właścicielka PPHU SUBOR zapewnia, że w dążeniu do osiągnięcia wymienionych celów, jakość jest traktowana jako podstawowy czynnik strategii firmy i deklaruje zapewnienie zasobów niezbędnych do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością.
Staszów, 05 września 2011 roku
Ewa PTAK